שאלות נפוצות

מה הייחוד של cookin?
cookin היא פלטפורמה המחברת אתכם למנות מנצחות של בשלנים/יות ושפים/יות ביתיים במשלוח עד לבית או למשרד.

ב-cookin ניתן להזמין בהזמנה מראש אוכל לימות השבוע לכם או לילדים, לארוחה משפחתית, לסוף השבוע או לקראת אירוע בבית או במשרד.

בקרוב נציע גם מנות בודדות בהזמנה מיידית מתוך תפריט יומי של בשלנים/יות ושפים/יות. 

 

מה ההבדל בין הזמנה מראש להזמנה מיידית?
הזמנה מראש היא הזמנה שהבשלן/ית או השף/ית הביתי/ית מכינים במיוחד עבורך. לאור זאת נדרשים זמן התארגנות וכמות מינימום להזמנה. בכל דף מנה מצוין מהי כמות המינימום להזמנה, באילו ימים המנה זמינה למשלוח או לאיסוף עצמי ומה הזמן הנדרש מראש על מנת לבצע את ההזמנה.

בקרוב נציע גם הזמנות מיידיות, מעכשיו לעכשיו, של מנה בודדת או לכמה אנשים - למשרד, לבית או לכל מקום אליו תזמינו. 

 

איזה אוכל אפשר למצוא ב-cookin?
ב-cookin מבחר רב של סוגי אוכל ואנו פועלים בלי הפסקה להגדיל את מבחר המנות והאפשרויות.

מבחינת סגנונות בישול ניתן למצוא אצלנו מטבחים בינלאומיים שונים (אוכל מרוקאי, גיאורגי, איטלקי, מזרח אירופאי ועוד), מאכלים עממיים, מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות המתאימות לילדים, מאפים, קינוחים ועוד.

 

האם יש אוכל צמחוני או טבעוני?
חלק מהבשלנים/יות שלנו מתמחים באוכל צמחוני וטבעוני וחלקם מציעים מנות ספציפיות העונות על הגדרות אלו. בדף החיפוש תוכלו לחפש תחת הלשונית "אפשרויות מיוחדות" מנות המוגדרות כ-"צמחוניות" או "טבעוניות".

 

האם יש אוכל כשר?
לבשלנים/יות שלנו אין תעודת כשרות של הרבנות, אך יש בשלנים/יות השומרים על כשרות במטבחם. בדף החיפוש תוכלו לחפש מנות תחת לשונית "אפשרויות מיוחדות" - מנות המוגדרות "בחזקת כשר".

 

איך אפשר לדעת על אלרגנים? 
בכל דף של מנה באתר מופיעים המרכיבים העיקריים של אותה מנה, לפי מידע שנמסר מהבשלן/ית, וזאת על מנת לעזור לך למצוא את המנה המתאימה לך.

עם זאת חשוב לציין שהבשלנים/יות עובדים עם מצרכים רבים במטבחם ולמרות הניקיון המוקפד המנה עלולה להכיל שאריות אלרגנים. בכל מקרה של רגישות אנו ממליצים ליצור קשר ישירות עם הבשלן/ית ולוודא עימו/ה שהמנה מתאימה לך לפני הזמנתה.

הקישור ליצירת קשר עם הבשלן/ית מופיע בדף הבשלן/ית.

 

האם אפשר להזמין גם שתיה?
כן, חלק מהבשלנים/יות שלנו מציעים גם שתיה ותוספות אחרות בנוסף למנות העיקריות. את התפריט המלא של כל בשלן/ית או שף/ית תוכלו למצוא בעמוד הבשלן/ית או בעמודי המנות הספציפיות.

 

האם ניתן להתאים את המנות המוזמנות לטעמנו האישי?
לחלק נכבד ממנות הבשלנים/יות ישנן אפשרויות הגשה שונות כגון רמת חריפות, תוספות אפשריות וכדומה. חלק מהאפשרויות כלולות במחיר המנה וחלקן בתוספת תשלום. בעת יצירת הזמנה חדשה תיפתח חלונית האפשרויות בה תוכלו להתאים את המנה לטעמכם האישי.

 

מהו טווח המחירים של cookin?
cookin היא פלטפורמה המקשרת בין בשלנים/יות ושפים/יות ביתיים לביניכם הלקוחות. על כן המחירים נקבעים על ידי כל בשלן/ית בהתאם לחומרי הגלם והעבודה המושקעת במנות.

ברובם הגדול של המקרים מחירי המנות נמוכים ממחירן של מנות מקבילות במסעדות מאחר שההוצאות הקבועות של בשלן/ית ביתי/ת נמוכות יותר. 

 

כמה זמן מראש צריך להזמין מראש את האוכל?
הבשלנים/יות שלנו מציעים מבחר רב של מנות בהזמנה מראש בהכנה במיוחד בשבילכם, כלומר רוכשים את המצרכים ומבשלים במיוחד להזמנתכם. לכל מנה יש זמן הכנה שונה המצוין בתיאור המנה.

בקרוב נציע גם מנות בהזמנה מיידית, בזמן אמת. כלומר, בדומה להזמנת משלוח ממסעדה, ובהתאם לשעות הפעילות של הבשלנים/יות והשפים/יות  - לרוב בזמן ארוחת הצהריים. 

 

האם ניתן להזמין מכמה בשלנים בו זמנית?
כל בשלן/ית מבשל/ת ושולח/ת את המנות ממטבחו וכן מקבל את התשלום ישירות אליו. על כן, על מנת להזמין ממספר בשלנים/יות יש להשלים הזמנה מכל בשלן/ית בנפרד ולא ניתן לאחד הזמנות מבשלנים/יות שונים/ות.

 

האם אפשר להזמין ישירות מהבשלן?
לחלק מהבשלנים/יות והשפים/יות שלנו קיימים גם ערוצי שיווק נוספים ובהחלט אתם מוזמנים להזמין מהם ישירות.

מטרתנו ב-cookin היא לרכז לנוחותכם מבחר מרשים של מנות מנצחות מבשלנים/יות ושפים/יות ביתיים רבים תחת קורת גג אחת.

כמו כן, cookin מאפשרת לכם לשמור באזור האישי מנות מעודפות, לצפות בהזמנות קודמות, ולהזמין שוב במהירות מנות שאהבתם ללא חיפושים מיותרים.

 

איך מתבצע התשלום ב-cookin?
התשלום ב-cookin מתבצע באמצעות כרטיס אשראי. התשלום שלכם מתקבל ישירות אצל כל בשלן/ית בהתאם למועד ביצוע ההזמנה.

 

האם התשלום מאובטח?
התשלום דרך אתר cookin עובר דרך חברות סליקה העומדות בתקני אבטחה ברמה הגבוהה ביותר- PCI ו- DSS Level 1. 

 

כיצד מתבצעים המשלוחים ובאילו שעות?
שירותי המשלוח הם חלק מחבילת השירותים ש-cookin מספקת לבשלנים/יות. אנו משתמשים בחברות שליחויות מוסמכות המבצעות שליחויות מזון גם עבור מסעדות רבות.

שעות המשלוחים מצוינות לכל מנה בנפרד.

 

האם ניתן גם לבצע איסוף עצמי?
כן, מרבית מבשלני/ות cookin מאפשרים גם משלוח וגם איסוף עצמי. ניתן לבחור הן בדף החיפוש והן בעת יצירת הזמנה חדשה בין משלוח לבין איסוף עצמי.

 

במה האוכל ארוז כשהוא מגיע?
האריזות בהן מגיע האוכל הן אריזות איכותיות העומדות בסטנדרטים גבוהים של הזמנת אוכל במשלוחים.

בהזמנות מיידיות האוכל מגיע חם ועל כן האריזות מותאמות גם לטמפרטורות גבוהות. כמו כן המנה תגיע בכלי שמתאים לחימום נוסף במיקרוגל או בתנור בהתאם לסוג המנה.

 

האם האריזות ניתנות למיחזור?
אנו ב-cookin מודעים לאיכות הסביבה וחשוב לנו לשמור עליה על כן רוב האריזות שלנו ניתנות למחזור: 

את אריזות הפוליפרופילן (PP) כדאי לשטוף וניתן לעשות בהן שימוש חוזר או למחזר ולשים בפחי המחזור הכתומים של תאגיד תמיר

את שקיות הנייר ניתן למחזר ולשים בפחים הכחולים של מיחזור נייר. 

 

האם לקוח יכול לבטל הזמנה?
ניתן לבטל הזמנה מראש ללא חיוב, מיד לאחר ביצוע ההזמנה באתר ולא יאוחר מ- 24 שעות לפני מועד המשלוח המבוקש. ביטול עסקה תוך פחות מ- 24 שעות ממועד האספקה שלה יחויב במלוא סכום העסקה.

לא ניתן לבטל הזמנת משלוח מיידי לאחר ביצועה באתר (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 ותקנות שהותקנו מתוכו). אנו ממליצים לבדוק בעיון ובתשומת לב את פרטי ההזמנה טרם ביצועה באתר.

פרטים נוספים לגבי מדיניות הביטולים ניתן למצוא בתנאי השימוש.

 

האם יש שירות לקוחות?
בוודאי. ב-cookin אנו מאמינים ששירות לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהשירותים הניתנים לך בהזמנה דרכנו. אנחנו והבשלנים/יות זמינים לענות ולעזור בכל עניין וניתן לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל!

ניתן לפנות אלינו דרך טופס צור קשר, וניתן לפנות לכל בשלן/ית דרך הקישור שבעמוד הבשלן/ית.

 

איך ניתן להצטרף כבשלן/ית ל-cookin?

אנחנו ב- cookin שמחים להגדיל את מספר הבשלנים באתר. לחצו כאן לפרטים נוספים.

לדף הראשי