שאלות נפוצות

מה הייחוד של cookin?
cookin היא פלטפורמה המחברת אתכם למנות מנצחות של שפים וטבחים ביתיים במשלוח עד לבית או למשרד.

ב-cookin ניתן להזמין בהזמנה מראש אוכל לימות השבוע לכם או לילדים, לארוחה משפחתית, לסוף השבוע או לאירוע בבית או במשרד.

בקרוב נציע גם מנות בודדות בהזמנה מיידית מתוך תפריט יומי של השפים והטבחים.


מהי הזמנה מראש?
הזמנה מראש היא הזמנה שהשף או הטבח הביתי מכינים במיוחד עבורך. לאור זאת נדרשים זמן התארגנות וכמות מינימום להזמנה. בכל דף מנה מצוין מהי כמות המינימום, באילו ימים המנה זמינה למשלוח או לאיסוף עצמי ומה הזמן הנדרש מראש על מנת לבצע את ההזמנה.

בקרוב נציע גם הזמנות מיידיות, מעכשיו לעכשיו, של מנה בודדת או לכמה אנשים - למשרד, לבית או לכל מקום אליו תזמינו.


איזה אוכל אפשר למצוא ב-cookin?
ב-cookin מבחר רב של סוגי אוכל ואנחנו פועלים בלי הפסקה להגדיל את מבחר המנות והאפשרויות.

מבחינת סגנונות בישול ניתן למצוא אצלנו מטבחים בינלאומיים שונים (אוכל הודי, תאילנדי, יווני ועוד), מאכלים עממיים, מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות המתאימות לילדים, מאפים, קינוחים ועוד.


האם יש אוכל טבעוני או צמחוני?
חלק מהשפים והטבחים שלנו מתמחים באוכל טבעוני או צמחוני וחלקם מציעים מנות ספציפיות העונות על הגדרות אלו. בדף החיפוש תוכלו לחפש תחת הלשונית "מאפיינים" מנות המוגדרות כ-"טבעוניות" או "צמחוניות".


האם יש אוכל כשר?
לשפים והטבחים שלנו אין תעודת כשרות של הרבנות, אך יש שפים וטבחים השומרים על כשרות במטבחם. בדף החיפוש תוכלו לחפש מנות תחת לשונית "מאפיינים" - מנות המוגדרות "בחזקת כשר".


איך אפשר לדעת על אלרגנים?
בכל דף של מנה באתר מופיעים המרכיבים העיקריים של אותה מנה, לפי מידע שנמסר מהשף/טבח, וזאת על מנת לעזור לכם למצוא את המנה המתאימה לכם.

עם זאת חשוב לציין שהשפים והטבחים עובדים עם מצרכים רבים במטבחם ולמרות הניקיון המוקפד המנה עלולה להכיל שאריות אלרגנים. בכל מקרה של רגישות אנחנו ממליצים ליצור קשר ישירות עם השף או הטבח ולוודא עימו/ה שהמנה מתאימה לכם לפני הזמנתה.

הקישור ליצירת קשר עם השף או הטבח מופיע בדף שלו/ה.


האם ניתן להתאים את המנות המוזמנות לטעם האישי
לחלק נכבד ממנות השפים והטבחים ישנן אפשרויות הגשה שונות כגון רמת חריפות, תוספות אפשריות וכדומה. חלק מהאפשרויות כלולות במחיר המנה וחלקן בתוספת תשלום. בעת יצירת הזמנה חדשה תיפתח חלונית האפשרויות בה תוכלו להתאים את המנה לטעמכם האישי. כמו כן ניתן לבקש התאמות מיוחדות ישירות מהשף/טבח דרך הקישור שמופיע בדף שלו/ה.


מהו טווח המחירים של cookin?
cookin היא פלטפורמה המקשרת בין שפים וטבחים ביתיים ללקוחות. על כן המחירים נקבעים על ידי כל שף/טבח בהתאם לחומרי הגלם והעבודה המושקעת במנות.

ברובם הגדול של המקרים מחירי המנות נמוכים ממחירן של מנות מקבילות במסעדות מאחר שההוצאות הקבועות של שף/טבח ביתי נמוכות יותר.


כמה זמן מראש צריך להזמין את האוכל?
השפים והטבחים שלנו מציעים מבחר רב של מנות בהזמנה מראש בהכנה במיוחד בשבילכם, כלומר רוכשים את המצרכים ומבשלים במיוחד. לכל מנה מופיע כמה זמן צריך להזמינה מראש.

בקרוב נציע גם מנות בהזמנה מיידית, בזמן אמת. כלומר, בדומה להזמנת משלוח ממסעדה, ובהתאם לשעות הפעילות של השפים והטבחים.


האם ניתן להזמין מכמה שפים/טבחים בו זמנית?
כל שף/טבח מבשלים ושולחים את המנות ממטבחם. על כן, על מנת להזמין ממספר שפים/טבחים יש להשלים הזמנה מכל אחד/ת בנפרד בדומה להזמנה באתרים של משלוח ממסעדות.


האם אפשר להזמין ישירות מהשף/טבח?
לחלק מהשפים והטבחים שלנו קיימים גם ערוצי שיווק נוספים ובהחלט ניתן להזמין מהם ישירות.

מטרתנו ב-cookin היא לרכז לנוחותכם מבחר מרשים של מנות מנצחות משפים וטבחים ביתיים רבים תחת קורת גג אחת.

cookin מאפשרת לכם להנות ממבצעים, מצבירת נקודות להזמנה הבאה, משירות לקוחות וגם לשמור באזור האישי מנות מעודפות, לצפות בהזמנות קודמות, ולהזמין שוב במהירות מנות שאהבתם ללא חיפושים מיותרים.


איך מתבצע התשלום ב-cookin?
התשלום ב-cookin מתבצע באמצעות כרטיס אשראי. התשלום שלכם מתקבל ישירות אצל כל שף/טבח בהתאם למועד ביצוע ההזמנה.


האם התשלום מאובטח?
התשלום דרך אתר cookin עובר דרך חברות סליקה העומדות בתקני אבטחה ברמה הגבוהה ביותר- PCI ו- DSS Level 1.


כיצד מתבצעים המשלוחים ובאילו שעות?
שירותי המשלוח הם חלק מחבילת השירותים ש-cookin מספקת לשפים והטבחים. אנחנו משתמשים בחברות שליחויות מוסמכות המבצעות שליחויות מזון גם עבור מסעדות רבות.

שעות המשלוחים מצוינות לכל מנה בנפרד.


האם ניתן גם לבצע איסוף עצמי?
כן, מרבית מהשפים והטבחים של cookin מאפשרים גם משלוח וגם איסוף עצמי. ניתן לבחור הן בדף החיפוש והן בעת יצירת הזמנה חדשה בין משלוח לבין איסוף עצמי.


במה האוכל ארוז כשהוא מגיע?
האריזות בהן מגיע האוכל הן אריזות איכותיות העומדות בסטנדרטים גבוהים של הזמנת אוכל במשלוחים.

לפעמים האוכל מגיע חם ועל כן האריזות מותאמות גם לטמפרטורות גבוהות. כמו כן המנה תגיע בכלי שמתאים לחימום נוסף במיקרוגל או בתנור בהתאם לסוג המנה.


האם האריזות ניתנות למיחזור?
אנחנו מודעים לחשיבות השמירה על איכות הסביבה ועל כן רוב האריזות שלנו ניתנות למחזור:

את אריזות הפוליפרופילן (PP) כדאי לשטוף וניתן לעשות בהן שימוש חוזר ולבסוף לשים בפחי המחזור הכתומים של תאגיד תמיר.

את שקיות הנייר ניתן למחזר ולשים בפחים הכחולים של מיחזור נייר.


האם לקוח יכול לבטל הזמנה?
ניתן לבטל הזמנה מראש ללא חיוב, מיד לאחר ביצוע ההזמנה באתר ולא יאוחר מ- 24 שעות לפני מועד המשלוח המבוקש. ביטול עסקה תוך פחות מ- 24 שעות ממועד האספקה שלה יחויב במלוא סכום העסקה.

אנחנו ממליצים לבדוק בעיון ובתשומת לב את פרטי ההזמנה טרם ביצועה באתר.

פרטים נוספים לגבי מדיניות הביטולים ניתן למצוא בתנאי השימוש.


האם יש שירות לקוחות?
בוודאי. אנחנו מאמינים ששירות לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהשירותים הניתנים לכם בהזמנה דרכנו. אנחנו, השפים והטבחים זמינים לענות ולעזור בכל עניין וניתן לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל!

ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר, וניתן לפנות לכל שף/טבח דרך הקישור שבעמוד שלו/ה.


איך ניתן להצטרף כשף/טבח ל-cookin?
אנחנו שמחים להגדיל את מספר השפים והטבחים באתר. לחצו כאן לפרטים נוספים.


לדף הראשי